Monday, March 23, 2009















   Almalı ya da almamalı,işte bütün mesele bu!!!!


Louis Vuitton Graffiti geri döndü..Evet, Stephen Sprouse'ın yeni koleksiyonu ile Louis Vuitton Graffiti tekrar hayata döndü. Genelde LV klasik speedysini tercih edenlerdenim çünkü bi ömür boyu kullanılabilir oldukları için ama bu çantada beni çeken bişeyler var.Aslında bu çantada sevdiğim şey de bu.Kimilerine göre ''must-have'', kimilerine göre değil.İste bendeki çelişkide aynen bu.Deli dolu,renkli ve klasik LV imajından epeyce uzak tamamen eğlenceli ama ömrü ne kadar?Tamamen kararsızım anlayacağınız ama yaz yaklaşırken eğlenceli bir seçim olacağını düşünüyorum bakalım..Sizlerin de biraz kafanızı karıştırmayı başardım mı ne dersiniz? bu arada fuşya yazılar tamamen floranslı yani karanlıkta deli gibi parlıyor..

1 comment:

  1. bence çok tatlı ama almamalı. ben de beğenenler grubundayım, burda herkeste taytı var. ayakkabılarını pek beğenmiyorum bu koleksiyonun. diğer ürünler harika ama dediğin gibi kısa ömürlü. bakmalık, almamalık:)

    ReplyDelete